keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Oranssia ja pitsiä




Mooi! Mä sanon jo nyt että tää postaus tulee olemaan aika lyhyt sillä akkua on enää 5% !
Mutta kuitenkin, näissä kynsissa on pohjalla China Glazen peachy keen, se ei ole noin pastellinoranssi kuin pullossa, enemmän oranssimpi. Päälle leimasin vielä pitsikuvion konadin m57 laatasta. Toi seche vite on oikeesti tosi hyvä! Ostakaa kaikki joilla ei sitä vielä ole, SIIHEN JÄÄ KOUKKUUN! Toi viiminen kuva on otettu auringonlaskussa ja sen olen itse ottanut, ja en ole sitä yhtään muokannut, niinkuin en muitakaan kuvia koko blogissa.
Ainiin! Olen ottanut paljon kuvi mitä laitan tänne blogiin sitten kun saan tämän ladattua ( Huom. Täällä ei ole sähköä)  :)

Ei mulla muuta sitten :)

See you!  


Xoxo Hippu

3 kommenttia:

  1. Tuli vähän kiire joten toi teksti on aika tönkköä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootko mökillä? Noi kynnet on kivan kesäiset!:)
      + Ihana toi auringonlasku kuva

      Poista
  2. Oon mökillä :)
    Ja kiitos paljon :)

    VastaaPoista