lauantai 4. toukokuuta 2013

Lakka testailuja



Tää Orlyn Elation Generation pääsi ekaa kertaa kynsille. Oon sen tietty kiekolle kokeillu ja sillee.  Peittää hyvin 2-3 kerroksella, tässä on kaks kerrosta. Mä en keksiny näihin mitään koristeluja joten ne jäi ilman :) Blääh, mä on niin huono selittää kynsistä :D Joten tää jää taas näin lyhyeksi,ehkä mä joskus opin, hope so :D. 

Nii ja mun pitää mainita että olin tänään wikkellä ja nyt kynsihulluna rupesin kattoo kaikki hyllyt tarkkaan ja huomasin siinä keskellä hyllykön mitä en ollu ennen huomannutkaan! Nimittäin Make up storen SUUREN "kojun" se oli täynnä kaikkia meikkejä ja sellasii. Sit rupesin kiertää sitä kojua ja siinä ne oli, kynsilakat. Ihania eri sävyjä ja kolme pitkää hyllyä täynnä eri vaihtoehtoa. Heti iskin silmäni holoihin, i'm in love. Meinasin napata kaikki mukaan ja sitten mun päähän iski se nukertava muisto: Ostolakko kesäloman alkuun asti. Nyyh, sit tajusin et ne kaikki piti jättää sinne. Kyl mä nyt oon jo toipunut. Mulla on sitten aikaa ostaa ne myöhemmin. Oon vasta 12 ja mulla on aikaa ostaa vielä paljon lakkoja joten eiköhän se siitä :)

See you!


Xoxo Hippu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti